Monday, February 04, 2013

new department =)

hari ni, aku masuk department baru..
suasana baru, 
10 km jauh dari Hukm, but still under Hukm.

what made me really excited? 
hee. main reason, biarlah rahsia. haha. 
but 1st & foremost.. 
adalah, sebab aku dapat elak segala traffic light bagai yg menempuh hala ke Hukm.

Fuhh. percaya tak, hampir 2 tahun aku stress dengan jammed kat situ? 
(penghujung kesas sebelum masuk MRR2) 
skrang ni.. dah boleh tarik nafas lega. Alhamdulillah..
Thank you Allah ^^ 

approximately, 
dari umah parent aku ke Hukm, makan dalam 40km jugak la.
new department ni, cuma 33km. ok la kan =)

staff kat tempat baru ni tak ramai, ppf dalam 4 orang, pembantu 3 orang.
busy tu, bukan main. tapi aku happy. hehe. yelah, tempat baru kan ^^

mcm tadi, masuk2 je, dalam kul 9 pagi mcm tu,
dah 80 lebih patient. pergh.. OPD yg 30 lebih staff tu pun pagi2 takde bz mcm ni. keke

anyway. 
keje ni, kita nak mencari rezeki yg halal ye tak. 
kalau betul niat, inshaAllah Allah bantu. 
niat segala keranaNya, inshaAllah pasti berjaya =)


                               
                   *tempat screening Rx patient, printing Rx & labelling... btw, buat ni sorang2 tau. hee* ^^ 

No comments: