Wednesday, January 30, 2013

Tudung Awning 3 Layer & Peplum dress


Salam..
Berminat dengan tudung jenis awning 3 layer?
Kat sini saya ada jual beberapa..
untuk penghabisan stok  ^^v
So boleh tengok beberapa gambar kat bawah ni nanti..
Kalau berminat, boleh terus email pada saya..

btw, cuma nak clarify.,
normally utk tudung awning 3 layer,
normal price dia adalah around rm69 and above.
tapi utk tudung ni, adalah sgt murah dan berbaloi-baloi..
since harganya cuma rm35 for each tudung..
murah kan?
awning dia pun lembut je =)





                                                             
                                                                         ::: purple :::

                   
                                                                     ::: yellowish green :::



                                                                      ::: red and blue :::

                         
                                                                ::: brownish orange :::


ni pulak antara contoh2 yg dipakai..






Last but not least..

saya nk jual peplum dress yg saya baru beli, dan hanya pernah pakai sekali saje.. =)
buying price = rm60
selling price = rm35 only
peplum dress ni adalah free size,
tp untuk kesesuaian, size S atau M pun dah memadai =)







amacam, berminat? =)
kalau berminat boleh terus pm kepada email saya di  helianthus89@yahoo.com
sekian

No comments: